„Животът на Пи“ – когато кукленият театър попадне сред драматичния

„Изключително впечатлена съм! Невероятна визия, кукли, режисьорски и сценографски решения, актьорска игра, кукловоди. Всичко е толкова прецизно, приказно и невероятно. За пореден път изключително много се вълнувам от факта, че съм представител на кукленото изкуство. Когато кукленият театър влезе в драматичния виждаме едно изумително вълшебство. Невероятно е. Благодарна съм, че имах възможност да се докосна до нещо подобно. Дъщеря ми, която е на петнадесет години гледа заедно с мен и е абсолютно безмълвна. Такъв театър, такъв тип мисъл, такава реализация! Разкош! Това е спектакъл, който трябва да бъде гледан от всеки!“

Венцислава Асенова, актриса, Столичен куклен театър

„На мен много ми хареса. Мисля, че с това представление успяваме да видим, че една история може да се интерпретира по много и различни начини. Не е нужно винаги да се придържаме към сухите факти. Можем да украсяваме историите си и чрез тях да покажем нашите чувства и емоции, не само фактите. Цялата организация на постановката и екипната работа са уникални.“

Йосиф Шурелов, ученик на 11

„Впечатляваща сценография и изработка на кукли, костюми и декори. Много въздействащо. Една история, която разглежда много аспекти – за семейството, за човек, за неговата същност, за оцеляването, за вярата, за Бог. Така се отнесох в тази история и сега ми е много трудно да се сглобя обратно. Много впечатляващо! Заслужава си да се види!“

Мария Шурелова

Вашият коментар